Home » , , » Colegul meu de Sală e o Maimuță Dublat în Română

Colegul meu de Sală e o Maimuță Dublat în Română

Colegul meu de Sala e o Maimuta Desene Animate Online Dublate in Limba Romana HD Gratis 720p Desene Cartoon Network  Colegul meu de Clasa este o Maimuta Colegul meu de Banca

Datorită unei greşeli de completare a documentelor, Adam Lyon, în vârstă de 12 ani, este transferat în mod accidental la Şcoala Gimnazială Charles Darwin, în care toţi elevii şi profesorii sunt animale. Fiind singurul elev om, Adam descoperă că viaţa la noua şcoală înseamnă supravieţuirea doar a celor mai tari.















Vezi mai jos toate episoadele din Colegul meu de Sala e o Maimuta Dublat in Romana :


* VIZIONARE PLACUTA ! / DESENELEDUBLATE7.BLOGSPOT.COM
Share this article :

Trimiteți un comentariu