Eu sunt Nevăstuică Dublat în Română

Eu sunt Nevastuica Desene Animate Online Dublate in Limba Romana HD Gratis 720p Desene Vechi din Copilarie Cartoon Network Sezonul 1 Sezonul 2 Sezonul 3 Sezonul 4 Sezonul 5 I Am Weason

Eu sunt Nevăstuică a fost inițial o parte a serialului Vaca și Puiul. Primele episoade erau cu Vaca și Puiul, iar următoarele cu Eu sunt Nevăstuică. În România serialul este de asemenea numit Nevăstuica.
Nevăstuica (I Am Weasel) este foarte inteligentă și lucrează în orice domeniu. De-a lungul episoadelor serialului a fost: dentist, scriitor, savant, doctor, inginer, filosof și multe altele. Are de asemenea o fire fermecătoare. De regulă succesul este de partea ei. Imaginea obișnuită a Nevăstuicii este fără haine. Totuși, ea apare uneori îmbrăcată în haine specifice activităților sale. Nevăstucă îl numește deseori pe Babuin „Domnul Babuin”, iar în episodul „I.R. Gentlemans” i-a spus „Monsieur Babuin”. Îi place să declare „Eu sunt Nevăstuică!” înainte de a acționa într-o situație.
* LIPSESC MAI MULTE EPISOADE *





Vezi mai jos toate episoadele din Eu Sunt Nevastuica Dublat in Romana :

DESENELEDUBLATE7.BLOGSPOT.COM
Share this article :

+ Comments + 1 Comments

20 ianuarie 2017 la 08:49

buna ce trebuie sa fac ca sa mearga episoadele

Trimiteți un comentariu